volg ons op:
100 Rabobank en Kampong balletjes.png 110 Kids Kick-off.png 120 H1.png 125 Klapperboom vanuit spelerstunnel.png 130 D1.png 135 Hockeybal en deel pion.png 140 Buddy Kellerman.jpg 150 BlauwHartTips.jpg 155 Rolstoelers.jpg 160 Terras.png 165 David Harte.jpg 170 Pionnen.png 175 Sproeier.jpg 180 BlauwHartTips.jpg 185 Philip Meulenbroek.jpg 190 clubhuisfotowand.jpg 195 Shirts2.jpg 200 Zonnebril.jpg 210 Jongens op het veld ruggen.jpg
Jeugd
Senioren

Kampong en Rabo &Co

Nieuwsafbeelding
Vorige week viel Rabo &Co bij alle leden van de Rabobank op de mat. Het magazine vol coöperatieve verhalen, waar Kampong deze editie ook onderdeel van uitmaakt. Deze week viert de Rabobank de Week van de Coöperatie. Rabobank is hoofdsponsor van Kampong Hockey en sinds dit seizoen ook sponsor van Kampong Voetbal.

Bij Kampong willen we, net als de Rabobank, onze leden gezond, duurzaam en lokaal voedsel aanbieden in het clubhuis. Hoewel we op dit moment tijdelijk gesloten zijn,  zijn we hier achter de schermen nog steeds mee bezig, zodat we jullie; onze leden en bezoekers altijd de beste kwaliteit kunnen bieden. 

Rabo &Co Cover Magazine

Broodjes kroket, energydrinks en snoep? Gele kaart! Gezond, duurzaam en lokaal voedsel wint voortaan in het clubhuis van Sportvereniging Kampong uit Utrecht.

Eerst een balletje slaan, gooien of trappen – dan patat happen. Het verschil tussen lekker bewegen op het veld en ongezond eten in het clubhuis is enorm. Dat kan anders, vindt Kampong. ‘We serveren vanuit de vernieuwde keuken zoveel mogelijk gezond, duurzaam en lokaal voedsel, samen met onze pachter Nummer 14. Er staan meer smoothies, sapjes en salades op het menu. En naast de bitterbal met vlees komt er een duurzamere versie met paddenstoelen’, vertelt Sandra van Loon, voorzitter van de federatie SV Kampong.
‘Ook richten we het clubhuis duurzamer en sfeervoller in. Zo willen we leden en bezoekers inspireren tot gezonde eetgewoontes.’

De nieuwe menukaart draagt bij aan Kampongs ambitie om in 2024 de meest gezonde sportvereniging van Nederland te zijn. ‘We vervullen graag die voortrekkersrol. Uiteindelijk hopen we dat andere sportverenigingen ons voorbeeld volgen en hun clubhuis ook omtoveren tot een gezonde, aantrekkelijke omgeving voor sporters en publiek.’ 
Het kan haast niet anders dan dat Kampongs voorbeeld anderen zal inspireren. Helemaal als je de missie kent van NOC*NSF en twintig gezondheidsorganisaties: in 2040 moet de Nederlandse jeugd de gezondste jeugd ter wereld zijn. 

Bij de metamorfose krijgt Kampong hulp van hun vertrouwde sponsor Rabobank Utrecht. ‘Zij hebben veel kennis en een groot netwerk op het gebied van Food & Agri. En gezond en duurzaam voedsel is een van haar speerpunten. Die expertise helpt ons om groots te denken. Door ons samen in te zetten voor een duurzamere wereld, versterken we onze relatie en krijgt de sponsoring een extra dimensie.’

Rabo &Co Magazine
 
Reacties

Powered by LISA